En tiiä jaksaks lukee tätä mut se jää sit nähtäväks. En osaa viel sanoo miten pitkä täst tulee mut noooh kattoo sitä si XD 

 

Eli... 

1. Toivottavasti sait nukuttuu hyvin

2. Pyysin sun vieressä asuvaa kaveria tulee tarkistaa et oot aamulla hereil että pääset aamul liikkeelle jottet joudu kuseen siitä tai muutakaan

3. Sit ehkä asiaan xD

 

Se mikä me ollaa täs useestikkin todettu, on se et meist on tullu yllättävä lähesii tosi lyhyeen aikaan. Se on vitun ihanaa et löytyy edellee ihmisii joiden kans voi synkkaa samanlailla ku sun kans. 

 Sul on nyt vaikeet, mut sä oikeesti tuut selvii siit. Mä en tiiä kuka, miten moni ja miks ne on satuttanu sua elämäs aikana nii pahasti että oot päässy noin huonoon kuntoon, mut mä lupaan et niin kauan ku sulla itellä on tahtoa ja päättäväisyyttä jatkaa ja selvitä tosta eteenpäin, sä tuut pääsee eteepäi. Mä lupaan auttaa ja tukee sua. Jeesii eroo alkoholista, huonoist ihmisist yms. ja tarvittaes muistaki päihteist.

 Kun mä sanon et frendii jeesitää oli mikä oli, se on aina nii. Mä oon mitä oon ja mun elämä on mitä on, mut mä en oo lähös mihinkää. Jos meiä ystävyydelle tapahtus jotai, se ei oo selkäänpuukotus, mun alote, kenenkään muun sekaantuminen siihen (ainakaan toivottavasti..) vaan korkeintaan sun alotteesta. Ja toivon ettet ihan heti oo kyllästymäs mun olemassaoloon XD

 Sä puhuit siin röökil faktaa… Mä tiiän sust paljon. Tavallaa. Mä kuulostan itserakkaalt ku sanon näin, mut osaan lukee ihmisii ja oon ylpee siitä. Se on ihan kätevä taito. Mut se mikä on mahotonta, on lukee mua ellei mua opi tuntee juurta jaksaen läpikotasin. Eikä varmaa kukaa tuu siihen koskaa pystyy. Ehken itekkää. Mut ei must sen enempää. 

 Elikkäs joo mä oon pystyny välillä lukee sua ku avointa kirjaa, ja se mitä nään on välillä aika surullista. Mut siit ei oo mahoton päästä eroon. Jos sä vaan haluut niin, ja mä oikeesti lupaan auttaa jos vaan haluut sitä. Sano vaa, niin oon paikkalla.

 Sit sä varmaa haluut tietää mitä mä nään. Mä nään elämää pakenevan nuoren jonka olo on nurkkaan ajettu. Mä nään että sua sattuu ja sua on satutettu tosi syvästi. Oot ilmeisesti aika huono luottaa ihmisii mut sä yrität uskaltaa luottaa, mut epävarmoin askelin. Ja jos oikein tulkitsin, se elämän oppi mihin oot kasvanu, on että palvelus palveluksesta välittömästi. Se mitä sanoin sulle käytäväl oli se et mä autan ja uskon et niin säkin joskus mua jos oon pahas jamas. Sä et ehkä ite huomaa sitä mut sun eleet, monet niist kertoo jo heti et sulla ei oo kaikki fine. Ja jos mä kysyn onks sul kaikki fine, mä huomaan jos sä valehtelet. Ja kysyn jos huomaan et sille on tarvetta. Sun eleet ja tavat, ne on hätähuutoja. Tunnistan ne koska mulla on ollu samanlaista.

 Mä en oleta enkä odota sulta mitää. Sun ei tarvii pahotella mitään. Sä et oo mulle velkaa yhtään mitään. Haluun vaa ainoastaan et sun ois parempi olla, koska välitän susta. Mulle ystävät on kun perhe. Mulle on myös iso juttu ku oot sanonu miten paljon luotat muhun. Ja ne sun illan viestit oikeesti kosketti. Oot persoona jota arvostan ja nään et sulla on toivoa. Sä et oo menetetty tapaus. 

 Joskus sä tuut viel toivottavasti ymmärtää miten mä oon näin varma siitä että sä selviit. Nyt mä tiiän varmaks vaan sen et sä oot jaksanu tänne asti, ja sä tuut jaksamaan. Se voi vaatii enemmän ku mitä luulet voivas antaa, mut sä pystyt siihen. I know that. Oot sitkee äijä. Pidä ittes sellasena.

 Ei kukaa väitä et elämä ja täysikäistyminen ois helppoo. Se “aikuisuus” ei tuu luonnostaan, se opitaan pala palalta elämän mittaa. 

 Enkä aio valehella sulle, kirjotan tätä kyynel silmäkulmassa hiaman täristen kellon ollessa kolme yöllä enkä saanu mielenrauhaa ennen ku alotin kirjottaa tätä sulle. Toivon et tää ei oo turhaa kirjotettu. Toivon tän avaavan sulle ehkä jopa uusia näkökulmia asioista. Tiiän enemmän asioita ku haluisin myöntää tai tuon esille. Mut joskus niistä on hyötyäki. Toivon myös etten tuu vahingossakaan pettää sun luottamusta. Oot tärkee mulle ja monelle muulle. Muistakki se.

 Jos jaksoit lukee tänne asti ja mikäli oot heränny tarpeeks aikasin, tuu vaik tätä kautta aamulla nii passaan aamukessun :D